Vrei sa vorbesti cu un specialist GDPR? Suna la 0751 100 335 sau adreseaza o intrebare Comunitatii DPO.

Trimitere Newsletter dupa aparitia GDPR

Comunitatea DPOCategorie: Aspecte generaleTrimitere Newsletter dupa aparitia GDPR
Doru Morar întrebat cu 4 săptămâni în urmă

Avem un magazin (offline si online) cu produse IT si de la aparitia regulamentului GDPR nu am trimis pana acum newsletter, dar avem in baza de date peste 30.000 de clienti care au cumparat de la noi in ultimi 25 de ani si la majoritatea dintre ei avem si adresa de email. Daca dorim acum dupa aparitia regulamentului sa reluam trimiterea de newsletter ar fi legal sa trimitem un email prin care sa le cerem acordul pentru trimitere de newsletter sau si acest email ar fi considerat SPAM sau ilegal ? Sau care ar fi pasii de urmat pentru a putea trimite din nou newsletter ?

Multumesc !

2 Răspunsuri
Anca Cimpean a răspuns cu 4 săptămâni în urmă

Scopul pentru care aveti adresele de mail a fost acela de a furniza produsele solicitate de client. Ceea ce Autoritatea Europeana numeste"asteptarea rezonabila" a persoanei vizate este acela de a fi notificat in legatura cu comanda respectiva. Daca initiati o comunicare in scopul obtinerii de consimtamant incalcati nu numai GDPR ci intrati si in sfera comunicarilor nesolicitate conf L 503/2004. Vodafone a luat in iulie amenda de 200000 lei pentru un sms trimis DOAR CLIENTILOR EXISTENTI. Succes!

Doru Morar a răspuns cu 4 săptămâni în urmă

In concluzie, daca inteleg bine, toate email-urile pe care le detinem de la clienti in acest moment sunt complet neutilizabile, nu putem sa le folosim nici macar pentru a le cere acordul si singura varianta sa trimitem un newsletter este sa creem o noua baza de date de la zero !?!

Multumesc !

By | 2018-11-15T09:36:09+00:00 13 nov., 2018|Comentariile sunt închise pentru Trimitere Newsletter dupa aparitia GDPR