Politica de livrare și retur a produselor/serviciilor

Politica de livrare și retur a produselor/serviciilor

Politica de livrare a produselor/serviciilor

Livrarea produselor / serviciilor comercializate sub marca GDPR Complet (de către AMPLUSNET S.R.L.) se face în format electronic transmise via e-mail.

Alegeți produsul dorit si apăsați butonul „Cumpără”. Introduceți datele personale si alegeți metoda de plată online sau virament bancar (factura proforma). Vă rugăm să completați formularul de comanda corect și să indicați persoana fizică sau juridică către care se va face facturarea și livrarea.

Adresa de e-mail este foarte importantă deoarece informațiile legate de produsul / serviciul achiziționat vor fi transmise via e-mail.

Dacă alegeți plata online, introduceți datele, apăsați „Plățește Online” si veți fi redirecționat către procesatorul de plăti Netopia MobilPay, unde veți introduce datele cardului dumneavoastră. Pentru aceste tipuri de plăți veți beneficia de securitatea bancară pentru tranzacționarea online, garantată de Netopia MobilPay.

GDPR Complet nu stochează și nu are acces la datele cardului dumneavoastră.

Dacă tranzacția este cu succes, veți fi redirecționat înapoi pe site-ul gdprcomplet.ro, unde veți primi detalii legate de accesul la produsul / serviciul achiziționat.

Dacă ați ales plata cu virament bancar (factura proforma), veți primi pe email acest document. Pentru accesul la produsul / serviciul achiziționat avem nevoie de dovada plății.

Email-ul care conține informațiile despre modul de utilizare a produselor/serviciilor comandate este livrat către dvs. in maxim 1 zi lucrătoare de la confirmarea plații.  

Politica de retur/anulare

Pentru solicitarea rambursării, returnării sau schimbului unei comenzi plasate pe gdprcomplet.ro va trebui să contactați AMPLUSNET S.R.L. prin email la contact@gdprcomplet.ro sau telefonic la 0365401269/ 0745508673.

Solicitarea transmisă va fi analizată și vă vom înștiința prin e-mail despre situația notificării în maxim 2 zile lucrătoare.

Solicitările de rambursare, returnare sau schimb se acceptă în maxim 30 zile de la data plasării comenzii.

Dacă comanda a fost deja livrată și/sau a suferit adaptări sau personalizări atunci contravaloarea serviciilor prestate (pentru aceste personalizări – de exemplu diplome) va fi scăzută din valoarea rambursată.

Dacă cererea de rambursare este aprobată, contravaloarea plății se rambursează în termen de 30 zile lucrătoare.