Vrei sa vorbesti cu un specialist GDPR? Suna la 0751 100 335 sau adreseaza o intrebare Comunitatii DPO.

Implementare GDPR in unitati hoteliere.

Comunitatea DPOCategorie: Aspecte generaleImplementare GDPR in unitati hoteliere.
Alion Zaitiu întrebat cu 3 săptămâni în urmă

In contextul conformarii cu GDPR, respectiv cu art.13 (Informare si acces la date cu caracter personal) din Regulamentul 679/2016:

Pentru a colecta datele cu caracter personal de la clienti , (operatorul fiind personalul de la receptia unitatii de cazare, pensiune, hotel, hostel etc) se impune obtinerea Consimtamantului?

Este suficent a i se comunica clientului ca, este o procedura/operatiune legala conforma cu art6/GDPR si anume baza juridica o constituie: HG 237/08.02.2001 /republicata in 2008 (Normele cu privire la accesul, evidenta si protectia turistilor in structuri de primire turistica) respectiv Legea 123/02.04.2001, privind regimul strainilor (art 16) completata cu L.683/2002 ?

Va multumesc.

Nicolae Marian a răspuns cu 3 săptămâni în urmă

In ceea ce priveste regimul strainilor va sfatuiesc sa faceti referire la OUG 194/2002 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

1 Răspunsuri
Cerasela Huza a răspuns cu 3 săptămâni în urmă

Pentru datele colectate in baza legii menționate nu este nevoie de obținerea consimțământului persoanei vizate. Este suficient să afișați sau să îi înmânați o informare cu privire la scopurile prelucrări, baza legală si drepturile de care beneficiază conform GDPR.

Dacă intenționați să folosiți datele colectate cu alte scopuri decât cele prevăzute legal, de ex. transmiterea unor oferte promoționale, atunci este nevoie de obținere consimțământului separat pentru fiecare scop în parte.

By | 2018-11-20T23:13:32+00:00 19 nov., 2018|1 Comment