Dacă un angajat care nu mai lucrează la noi, si care a folosit o adresă de e-mail personală în relația cu clienții, mai are acces la acele informații se consideră breșă de securitate? Ce măsuri trebuie să luăm?
În această situație angajatul respectiv va avea la dispoziție toate informațiile respective pe e -mailul personal, de aceea este foarte importanta să aveți in vedere următoarele aspecte:
1 Utilizarea unei adrese de e-mail de business
-
Să aveți o clauza de confidențialitate în relația cu angajații
- Recomandăm și în fișa postului o anexă.
Cu o astfel de situație se poate confrunta orice operator. Dacă un angajat pleacă și ia cu el un fișier, un document, o bază de date etc. de aceea trebuie să ne întoarcem la definiția breșei de securitate.
Având în vedere că angajatul respectiv, a avut un acces autorizat la acele date, nu considerăm că este vorba de o breșă de securitate.
Angajatorul trebui să ia măsuri rezonabile, cum ar fi să solicite la plecarea acestuia să șteargă informațiile / e-mailurile respective fiind corespondenta firmei și să obțină o confirmare scrisă cu privire la ștergere.
Please login or Register to submit your answer