Comunitatea DPOCategorie: Aspecte generaleBună ziua! la firma noastră se lucrează acum la un nou nomenclator arhivistic. Nu știu ce termen de păstrare să dau documentelor pe care le-am făcut legate de GDPR (registru, etc). NU as vrea sa fie nici mult mai mult decât e nevoie nici prea puțin. Găsesc undeva informații? Mulțumesc
IntrebariCursanti Echipa asked 3 luni ago
1 Answers
Angel Gabriel answered 3 luni ago

Bună ziua. Având în vedere: Legea Arhivelor Nationale republicată – "Art. 13

(1)Persoanele juridice creatoare si detinatoare de documente depun spre pastrare permanenta la Arhivele Nationale si la serviciile judetene ale Arhivelor Nationale, dupa cum urmeaza:

a)documentele fotografice, precum si peliculele cinematografice, dupa 20 de ani de la crearea lor;

b)documentele scrise, cu exceptia actelor de stare civila si a documentelor tehnice, dupa 30 de ani de la crearea lor;

c)documentele tehnice, dupa 50 de ani de la crearea lor;

d)actele de stare civila, dupa 100 de ani de la intocmirea lor;

e)matricele sigilare confectionate din metal, avand inscrise toate insemnele legale si denumirea comleta a unitatii, dupa scoaterea lor din uz. ", eu consider că registrul de evidență al prelucrărilor de date cu caracter personal, registrul de raportare incidente, etc. au termen de păstrare în arhiva unității 30 de ani, după care se predau la Arhivele Naționale sau se elimină (dacă Arhivele Naționale, în urma selecționării, consideră că nu prezintă interes național)