Comunitatea DPOCategorie: Aspecte generaleAm solicitat unei farmacii toate datele care le au despre mine în baza cardului de fidelitate iar aceștia nu mi-au oferit un răspuns oficial iar termenul de 30 de zile a trecut. Este nevoie să fac încă o solicitare?
Cristian Iosep asked 1 an ago
1 Answers
Anca Suciu Echipa answered 1 an ago

În general, în conformitate cu Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR), atunci când soliciti o copie a datelor tale personale în posesia unei companii, aceasta ar trebui să răspundă într-un termen rezonabil și să-ți ofere informațiile solicitate. Conform GDPR, termenul maxim de răspuns este de 30 de zile calendaristice.

În situația în care farmacia nu ți-a oferit un răspuns oficial și termenul de 30 de zile a expirat, este posibil să fie necesar să faci o nouă solicitare. Înainte de a face acest lucru, însă, ar fi recomandabil să contactezi farmacia și să le reamintești de solicitarea ta anterioară. Poți întreba de ce nu ai primit un răspuns și poți solicita o confirmare scrisă a informațiilor despre tine pe care le-au colectat și prelucrează în baza cardului de fidelitate.

Dacă farmacia nu răspunde sau nu cooperează în continuare, ar trebui să consulți Autoritatea de supraveghere a protecției datelor pentru a primi mai multe informații și asistență în rezolvarea situației. Aceasta poate să-ți ofere îndrumări specifice privind pașii pe care îi poți urma în astfel de cazuri și poate interveni în numele tău în relația cu farmacia, dacă este necesar.