Buna ziua,
va rog sa-mi transmiteti, in cadrul unei scoli, directorul poate avea acces la dosarele personale ale angajatilor (personal didactic si nedidactic)?
De exemplu, directorul poate face o lista a persoanelor care urmeaza sa implineasca varsta de pensionare, pe baza cartii de identitate din dosarele angajatilor sau doar responsabilul cu protectia datelor (secretarul) o poate face?
Multumesc
Stimate domnule Remus Cristian,
da, directorul poate constitui situații privitoare la personalul propriu, la vârstele de pensionare, folosindu-se de date din dosarul de personal, pentru a comunica autorităților de resort (ex. Inspectoratului școlar, ministerului educației etc) diverse situații pentru a se avea în vedere angajarea în viitorul an universitar / școlar etc.
Responsabilul cu Protecția Datelor poate consilia directorul (care este reprezentantul operatorului – a instituției) cu privire la folosirea datelor – ce să facă cum poate să facă.. dar fiind factor de decizie, directorul este cel care va avea „ultimul cuvânt” el fiind și „primul responsabil” în caz de neconformități / ilegalități.
Pentru mai multe detalii vă rugăm să ne scrieți la contact@gdprcomplet.ro
Mulțumim!
Please login or Register to submit your answer