daca un client reziliaza contractul cu furnizorul de servicii, acesta ii mai poate pastra datele? Pentru ce perioada? Il mai poate apela sau trimite emailuri pentru a-i prezenta produsele din portofoliul sau? Daca clientul reziliaza contractul, aceasta inseamna ca desi si-a dat consimtamantul pentru actiuni de marketing, societatea nu il mai poate adresa?
Stimate Adalbert S.,
ne cerem scuze pentru ca raspundem doar acum, nu am vazut la timp mesajul dumneavoastră.
Pentru a vă ajuta cu un răspuns care să vă fie de folos avem nevoie de mai multe detalii: clientul e persoana fizica sau persoana juridica? ce fel de email avem personal sau profesional? (ex. @contact…).
Fără detalii vă pot da doar un răspuns generic, astfel:
- se vor prelucra TOATE datele necesare evidențelor contabile și îndeplinirii obligațiilor legale (fiscale etC). În acest sens se vor păstra spre exemplu facturile care pot conține date cu caracter personal.
- Comunicările de marketing se pot face către un fost client (cineva cu care avem un istoric comercial) în baza INTERESULUI LEGITIM, nu neapărat a consimțământului. Cum funcționează lucrurile? Noi îi trimitem o comunicare prin care îi spunem ce dorim cu privire la produsele sau serviciile noastre și îi dăm dreptul de opt-out / de opoziție / dezabonare etc.
Mare atenție să nu facem transfer de date către alt operator care să facă comunicări De marketing!
Please login or Register to submit your answer