Pachet GDPR complet pentru Primăriile din România
toate politicile, procedurile și formularele necesare
asistență în implementare
cursuri și materiale de instruire
Formular de achizitie Pachet Primării
Edit Content
După primirea solicitării Dvs, vă vom trimite linkul exact pentru realizarea achiziției prin SEAP.
(achiziție prin SEAP)
- Home
- Consultanță
- GDPR pentru primării
GDPR Consulting
Implementarea completă a GDPR în Primăria dumneavoastră, mai simplă ca oricând
Lista completă a materialelor pe care trebuie doar să le completați cu datele dumneavoastră
I. Acorduri
- Model de Acord de confidențialitate ce urmează să fie încheiat cu studenții care solicită accesul la baza de date a unui spital.
- Model de Acord de confidențialitate și integritate date.
- Model de Acord de protecție a datelor cu caracter personal la un contract.
- Model de Acord de protecție a datelor cu caracter personal în cazul beneficiarilor de finanțări nerambursabile și autoritățile contractante.
- Model de Clauze de confidențialitate privind execuția de lucrări.
II. Formulare de consimțământ
- Formular consimțământ vecini pentru sisteme de supraveghere CCTV.
- Solicitare consimțământ pentru prelucrarea de categorii speciale de date cu caracter personal.
- Notă internă a Operatorului de date privind consimțământul dat la prelucrarea unor categorii speciale de date și durata prelucrării datelor.
III. Exercitarea drepturilor persoanelor vizate
- Cerere pentru exercitarea drepturilor persoanei vizate (candidați /angajați /foști angajați /alte persoane interesate)
- Model de procedură operațională privind soluționarea cererilor pentru exercitarea drepturilor de către persoanele vizate în temeiul GDPR
- Model de procedură internă de soluționare a cererilor pentru exercitarea drepturilor specifice RGPD, privind tipul și fluxul de operațiuni în cadrul organizației.
- Model de procedură operațională privind soluționarea cererilor pentru exercitarea drepturilor ce privesc datele cu caracter personal Candidați / Angajați /Foști angajați / Alte persoane interesate.
IV. Strategii de implementare GDPR
- Model de strategie de implementare la nivelul unei unități administrativ-teritoriale a standardului de protecție a datelor cu caracter personal și a vieții private
- Model de strategie de implementare la nivelul unui spital public de pediatrie a standardului de protecție a datelor cu caracter personal și a vieții private.
- Model de strategie de implementare la nivelul unei instituții școlare a standardului de protecție a datelor cu caracter personal și a vieții private.
- Schema logică a strategiei de implementare a standardului GDPR
V. Responsabilul de protecția datelor (DPO)
- Cerere de consiliere
- Regulamentul de organizare și funcționare și procedura de lucru a Responsabilului cu protecția datelor la nivelul unei instituții spitalicești
- Regulamentul de organizare și funcționare și Procedura de lucru a DPO-ului la nivelul unei primării/unități administrativ- teritoriale
- Model de Memorandum privind Riscul asupra îndeplinirii cerințelor RGPD referitoare la Statutul DPO-ului în cadrul unei primării.
- Stabilirea sistemului de evaluare a performanței DPO-ului.
- Model de Fișă a postului a unui DPO într-o primărie
- Fișa postului Responsabilului cu Protecția Datelor din cadrul unui spital.
- Model de Notă de informare adresată conducerii operatorului referitoare la conformitatea mecanismului CCTV utilizat în cadrul instituției cu GDPR.
- Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal prin folosirea sistemului CCTV.
- Notă de informare adresată conducerii operatorului.
VI. Politici
- Model de Politică Generală de confidențialitate și protecție a vieții private
- Model de Politică de confidențialitate și protecție a vieții private la nivelul unei unități administrativ-teritoriale.
- Model de Politică generală de confidențialitate și protecție a vieții private la nivelul unui spital.
- Model de Politică de prelucrare a datelor cu caracter personal privind utilizarea sistemelor GPS în activitatea de transport
- Model de politică privind supravegherea prin mijloace video (TVCI)
Departamentele pentru care primiți atât modele de cartografiere cât și cartografierea precompletată
-
Serviciul Comunicare, Relații Externe și Marketing
-
Serviciul Autorizare și control
-
Serviciul Coordonare Lucrări
-
Serviciul Cultură, Sport, Turism
-
Serviciul Informatică
-
Serviciul Juridic
-
Serviciul Patrimoniu
-
Serviciul Situații de urgență
-
Serviciul tehnic – Management energetic
-
Serviciul UIP
-
Audit Intern
-
Birou Autoritatea tutelară
-
Birou Buget
-
Biroul Gospodarire + completări
-
Biroul pentru investiții internaționale
-
Compartiment Guvernanță Corporativă
-
Compartiment Registrul Agricol
-
Direcția Amenajarea Teritoriului și Urbanism
-
Direcția Investiții
-
Resurse Umane
-
Serviciu financiar contabil
-
Serviciul Administrație Publică
-
Serviciul Autorizare și control
-
Serviciul Cadastru
-
Serviciul Centrul de Informații pentru Cetățeni și Registratură
-
Serviciul Administrație Publică
-
Serviciul Administrativ
Investiția necesară este doar 2000 LEI + TVA, tarif care acoperă:
- Planul de acțiune – pașii care trebuie făcuți efectivi în implementare.
- Cele 31 de modele formulare, acorduri, politici și proceduri pe care trebuie doar să le personalizați cu datele dumneavoastră.
- Modele de cartografiere și cartografieri precompletate pentru cele 30 de departamente menționate mai sus.
- In plus, primești și două bonusuri, gratuit.
Formular de achizitie Pachet Primării
Edit Content
După primirea solicitării Dvs, vă vom trimite linkul exact pentru realizarea achiziției prin SEAP.
(achiziție prin SEAP)
Primiți bonusuri în valoare de 1900 LEI+TVA
- Cursul online de certificare DPO, un curs pe care îl parcurgi oricând de oriunde, cu focus mai degrabă pe partea teoretică, pentru a da o bază solidă DPOului dumneavoastră. La finalul cursului, se primește o diplomă alături de o anexă cf OUG 129/2000.
Valoare 400 RON+TVA, inclus gratuit. - 10 ore de asistență 1 la 1, consiliere online alături de unul din specialiștii noștri care vă vor ajuta cu orice nelămurire ați putea avea în implementare.
Valoarea acestui serviciu este de 1500 RON+TVA, inclus gratuit.
Valoare totală pachet 3900 LEI + TVA Preț: doar 2000 LEI + TVA
Formular de achizitie Pachet Primării
Edit Content
După primirea solicitării Dvs, vă vom trimite linkul exact pentru realizarea achiziției prin SEAP.
(achiziție prin SEAP)